niedziela, 6 października 2013

DRIFT TRIKE CzE-Wa i wyróżnienie

Obiecałam ostatnio pokazać, jak się bawi mój synek. Kiedy stał się pełnoletni, to oświadczył nam, że przesiada się na trójkołowy rowerek :) 

Ma zamiar całe życie jeździć bokiem na trzech, a jak tylko kupi samochód, to również na czterech kółkach, i tu cytuję jego słowa - "bo prosto jest zbyt prosto".  Z małą grupą znajomych zbudowali tzw. trajki i bawią się na całego. Obejrzyjcie filmik, to zobaczycie sami na czym to polega :)

 Najlepsze, że to jest nowość w Polsce i zaczęli to promować. Udzielili wywiadów do radia i teraz się śmiejemy, że będziemy sprzedawać synka autografy, jak jest taki znany i medialny człowiek :) Może zainteresuje ten temat Wasze dzieci, polecam ich stronę na Facebooku DriftTrikeCzewa. Cieszę się, że moje dziecko ma swoje hobby i nie próbuje dopasowywać się do tego dzisiejszego, dziwnego świata, w którym jesteś kimś tylko wtedy, kiedy masz kasę, firmowe ciuchy, palisz, pijesz i ćpasz.

Chciałam również pochwalić się otrzymanym wyróżnieniem od Gałązki z bloga Moje szydełkowanie i nie tylko

Do tej pory niezbyt chętnie podchodziłam do wyróżnień, ale muszę przyznać, że to bardzo miłe. 
A oto moje odpowiedzi na pytania:
1. Ulubiony autor - trudno mi wybrać, bardzo lubię czytać różnych autorów, zależy od nastroju. 
2. Wspomnienie z dzieciństwa - lato, gorące słońce nad głową i gorący piasek pod stopami na polnej drodze. Zapach spieczonej od słońca ziemi i wianek z chabrów.  
3. Ulubiony kolor - wszystkie kolory tęczy. Uwielbiam mocne, żywe kolory.
4. W wolnym czasie... - to zależy od nastroju, albo coś dziergam, albo idę na spacer, albo gapię się na drzewa lub chmury. 
5. Ulubiony film - "Forrest Gump", bo życiowa mądrość tkwi w prostocie albo "Nigdy w życiu", bo pokazuje w zabawny sposób, że dramat może być początkiem czegoś wspaniałego. 
6. Hobby jest dla mnie ... - oderwaniem od rzeczywistości.
7. Samochód, czy rower? - rower zdecydowanie, ale też piesza wędrówka przed siebie bez celu. 
8. Nosisz biżuterię, jeśli tak jaką? - dzieci się śmieją, że mam świrka na punkcie dzwoniących bransoletek. I chyba mają rację, ale staram się nad tym panować :)
9. Miejsce do którego lubisz wracać? - jedna górka-skałka na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej, dzięki której widzę świat z prawdziwej perspektywy. Wystarczy na nią tylko wejść. Jest na szczęście niedaleko, więc udaje mi się jeszcze nie ześwirować :) 
10. Miasto, czy wieś? - Wieś i tylko wieś. Kiedyś się przeprowadzę, choć jeszcze nie wiem jak to zrobić. 
11. Piwo, czy wino? - Wino, najlepiej przy blasku świec albo gwiazd.
Ale blogów to ja raczej nie wybiorę, bo wszystkie są rewelacyjne.

Miłego niedzielnego wieczora Wam życzę



2 komentarze:

  1. No trzeba przyznać, że Kuzyn nieźle zasuwa. Mam nadzieję, że da się kiedyś "karnąć". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasuwa coraz bardziej :) Tylko do znudzenia przypominam mu o kasku na głowie. A "karnąć" na pewno się da :) Nas też namawia :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i napisanie komentarza :)