niedziela, 5 stycznia 2014

Candy :)

Jak obiecałam, tak dotrzymuję słowa i ogłaszam CANDY :)
We wrześniu minął roczek bloga, a tortu nie było! Pójdę za to za karę do kąta, ale najpierw spróbuję odkupić troszkę winy :)

Do zgarnięcia są:
koronkowa serwetka, średnica 23 cm, w sam raz do wielkanocnego koszyczka na przykład,
  mała sówka,
broszka - róża koloru ecru z pomarańczowym koralikiem, średnica 8 cm,
biało - niebieska zawieszka 

i dwa, małe serduszka - zawieszki.

Na candy można się zapisać zarówno na blogu jak i na Facebooku. 
A oto zasady:
- pod tym postem w komentarzu wyrażasz chęć wzięcia udziału w zabawie. Proszę wpisać imię i adres bloga, żebym mogła Cię znaleźć; 
- na swoim blogu lub Facebooku umieszczasz (publicznie) poniższy baner z linkiem do tego posta;
- będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostaniesz moim obserwatorem, lub polubisz mnie na Facebooku; 
- zabawa trwa od teraz do 16 lutego 2014 r. do północy

A oto banerek
To moje pierwsze candy, które organizuję, więc jak będzie coś nie tak, to dajcie proszę mi znać, a szybko to naprawię.
A teraz życzę Wam powodzenia i miłej zabawy :)


7 komentarzy:

  1. O - pierwsza jestem. Bardzo chętnie wezmę udział :) Serwetka, zawieszki i broszka są piękne, ale sówka to po prostu cuuudo!
    Efa z proste-jak-drut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. My również się zgłaszamy! Dorota i Katarzyna N z factory-of-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zapisuję. Wszystko mi się podoba, a najbardziej chyba biało - niebieska zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się przedstawić:
      Ewa http://beva-handmade.blogspot.com/

      Usuń
  4. No przepraszam , ale nie mogę się oprzeć ! Z przyjemnością wezmę udział w zabawie . Wszystko jest śliczne !
    Ola/Olllq http://olllq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam , mam jakiś problem z dodaniem banera(ru?) . Wrócę za chwilę , być może będzie to już możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również staję, bo jak sowę zobaczyłam to szczęka mi opadła. Rewelacja. Tym bardziej, że w dniu moich urodzin będziesz losowała więc może szczęście się do mnie uśmiechnie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i napisanie komentarza :)