poniedziałek, 18 lipca 2016

Worek wz 6 - piksele

Kto śledzi mnie na fb ten zapewne zauważył, że ostatnio moje życie przewróciły do góry nogami małe ośmiorniczki dla wcześniaków :) Kto nie słyszał lub chciałby dowiedzieć się więcej zapraszam na ośmiorniczkowego fanpaga - tutaj. A może ktoś miałby ochotę dołączyć? Proszę pisać, chętnie odpowiem na wszystkie pytania :) Na pewno każda pomoc się przyda :) 
A tymczasem kolejny worek powstał i czekał cierpliwie na opublikowanie. Tym razem odeszłam od dotychczasowego wzornictwa i opracowałam wzór w tzw. piksele. 




W środku jest biała, bawełniana podszewka 


Torba - worek, tak jak poprzednie, wykonana jest techniką tapestry crochet i zrobiona jest z bawełny.

4 komentarze:

  1. Fantastyczny worek :-) Świetny wzór - bardzo mi się Twój pomysł podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepikeny worek :) moglaby Pani napisac jakim nr szydelka Pani wykonala woreczek ? CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełko zawsze trzeba dobrać sobie samemu, bo każdy robi inaczej. Ja robiłam szydełkiem 3,5 mm.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i napisanie komentarza :)