poniedziałek, 16 maja 2016

Bawełniany kwietnik

Bardzo lubię kwiaty, które lubią się piąć w górę lub zwisać z zawieszonych wysoko doniczkach. Jak tylko mam możliwość, to nie mogę się powstrzymać od uszczknięcia sobie odszczepki :) Tym sposobem uzbierałam sobię kilka takich ślicznych kwiatów. No i, co było do przewidzenia, zabrakło mi w końcu kwietników, gdzie mogłabym trzymać doniczki. Ponieważ mój nowy kwiatek jest dość delikatny to pomyślałam, że wystarczy mu osłonka na doniczkę, którą będzie można zawiesić. I tak oto powstał bawełniany kwietnik.


Zrobiłam go na szydełku techniką "tak jakby" :) tapestry crochet, choć nie jestem pewna, czy to jeszcze ta technika, czy już nie, bo nie wrabiałam nitki w innym kolorze, gdyż nie było takiej potrzeby.
Wiązanie i sznurki do zawieszania zrobiłam podwójnym łańcuszkiem. Dla chętnych do nauczenia się podaję link do filmiku KLIK 

A mój nowy kwiatek prezentuje się tak:


A u Was w domu rosną sobie kwiaty? To podobno teraz niemodne, ale ja sobie nie wyobrażam mojego domu bez kwiatków. 

Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. Doskonały kwietnik :-) Pasuje do kwiatka idealnie.
    Oczywiście, że mam kwiaty w swoim domu :-) Nie wyobrażam sobie, żeby mogło być inaczej :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatkowi też się chyba podoba, bo rośnie jak szalony :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i napisanie komentarza :)