środa, 24 kwietnia 2013

Za jeden uśmiech

Witam wszystkich odwiedzających, a najbardziej witam nowych obserwatorów :)

 Dzisiaj chciałam opowiedzieć o pięknej akcji charytatywnej, która nazywa się "Kołderka za jeden uśmiech". Polega na haftowaniu krzyżykami i szyciu kołderek dla nieuleczalnie chorych dzieci. O wszystkim można sobie poczytać tutaj
"Kołderkową ciocią" zostałam w 2009 roku. Od czasu do czasu przygotowuję jakiś kolorowy kwadracik lub logo akcji. Ostatnio wyhaftowałam ciężarówkę
 Ciężarówka jest wyhaftowana na kanwie 16-tce. Co prawda jest przez to więcej roboty, niż na tradycyjnej 14-tce, ale ja wolę drobniejszą, bardziej mi się podoba obrazek.

 Logo jest wyhaftowane na 14-tce. Powstało ich 4 szt.

Więcej moich kwadracików można zobaczyć tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i napisanie komentarza :)