poniedziałek, 1 września 2014

Zmiany i serduszka - podziękowania

Nie wiem, czy też tak macie, ale dla mnie początek września kojarzy się z początkiem jakiegoś nowego rozdziału. Pewnie tak jest ze względu na początek roku szkolnego. Zawsze we wrześniu wszystko było jakieś nowe - następna klasa, inna szkoła. A potem urodziły się moje dzieci i też podobne emocje - następna klasa, inna szkoła :) I tak zostało. Nowy Rok powinien zaczynać się dziś! 
Dzisiaj moje dzieci są dorosłe, szkoła to już nie nasza bajka, ale czas zmian jakoś dalej właśnie w tym czasie następuje. Mój syn właśnie dzisiaj wyprowadza się "na swoje", córka już dawno z nami nie mieszka, no i teraz ja i mój M. zostaniemy w domu sami. Ale na pociechę jest to, że moja córcia będzie miała dzidziusia, więc na nadmiar wolnego czasu na pewno narzekać nie będę :)

Tymczasem chciałam pokazać serduszka - podziękowania, które jakiś czas temu zrobiłam z przeznaczeniem na ślub i chrzest święty. Oczywiście mogą być również na każdą inną okazję i bez okazji też z napisem np. "Dziękuję". 


Zrobione są na szydełku z bawełny. Wym 4,5 cm x 5 cm. Cztery wzory do wyboru.


Do każdego serduszka dołączona jest karteczka z podziękowaniem lub informacją.


Wszystkie zapakowane są w celofan i przewiązane satynową wstążeczką.


Podziękowania są do kupienia w moim sklepiku

To do następnego razu :)


2 komentarze:

  1. Dziękujęmy Ci Mamusiu, że o nas wspomnialas :* Kochamy Cię i przesylamy Ci buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ode mnie buziaczki dla mojej powiększającej się "Gromadki" :* :* :* :* I po serduszku dla każdego <3 <3 <3 <3 A Fajne Dziecko pogłaskaj jeszcze ode mnie na dobranoc :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i napisanie komentarza :)