piątek, 11 grudnia 2015

Sweterek dla niemowlaka wz 2

Ten sweterek zrobiłam z włóczki Sweet Baby, a ponieważ sam melanż wydał mi się trochę mdły, dodałam białe paski z włóczki Kotek, bo innej białej akurat nie miałam pod ręką. Rozmiar 68.


Zdjęcia na "modelu" były robione na początku sierpnia, więc Tymek miał dopiero 4,5 miesiąca. Widać że sweterek jest jeszcze troszkę za duży. 


Teraz po czasie mogę stwierdzić, że włóczka spisała się dobrze, nawet Kotek :) Sweterek był wielokrotnie prany w pralce i nie wpłynęło to na jego wygląd.
Wracając do techniki to sweterek był robiony oczywiście bezszwowo (odkąd się tak nauczyłam, to jak tylko mogę uniknąć zszywania to unikam, bo nie przepadam za zszywaniem dzianin), a ściągacze robiłam z oczek przekręconych, bo według mnie takie są o niebo lepsze i ładniej wyglądają. Trochę zabawy było z dopasowaniem kolorystycznym pasków, ale się nawet udało.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających pomimo mojej długiej nieobecności :)

4 komentarze:

  1. Piękny sweterek! Bardzo mi się podobają te cieniowane pasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dość ładnie się wszystko dopasowało.

      Usuń
  2. śliczny sweterek:) Maluszek wygląda przystojnie. Co do akrylu, to byłam bardzo zadowolona z kamizelki zrobionej dla mojego synka. Prałam ją na 60 stopni z innymi ubraniami i nic się jej nie stało. A była ciepła i Antek lubił ją nosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie ma co demonizować akrylu. Dobrze się sprawdza przy codziennym używaniu, tym bardziej, że jest coraz lepszej jakości i dość tani. My mamy alergie na wełnę, zwłaszcza mój syn, a akryl nie uczula. Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i napisanie komentarza :)